Recep İvedik Full İzle

16 08 2008

Film İzle

About these ads

İşlemler

Information

63 responses

16 08 2008
SouLfLy

izle izle bıkma ;)

25 08 2008
narkqx

banyak şey ya

25 08 2008
Soner

harika izle 2 saat

27 08 2008
EMRE

süper bir ilm yılın filmi…

30 08 2008
RABİA

ya benim erkek arkadaşım ikide bir recep ivediğin taklidini yapıyor konuşlan lan diyor sağ dim sol mı dim diyor beni uyuz ediyor baktım bu iş böyle yürümücek dedim şu recep ivediği birde ben izlim ŞAHANE BİR ŞEYMİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ YA ayrıca film dışında seni küçük bir arabada gördüm gerçi araba dışında herşeye benziyodu çok tatlısınnn

1 09 2008
Melike

ya cok harika bi film cok komik

3 09 2008
fatih

süper bisiy ya bu ^^

4 09 2008
kaan

ya manyak bisi ama küfürlü felan olmasa çok güzel şahan beye hiç yakıştıramadım küfürü…

9 09 2008
ali

izle izleye bıkmadım helal olsun aq ne güzelde bi film çekmiş

9 09 2008
türkisch style

cok komik

11 09 2008
ömer

ben bunu defalarca izledim adam süper 2 si çıkaca tercih edrim :D

11 09 2008
ahmet

RECEP İVEDİK ÇOK GÜZEL BİR FİLM YAPMIŞTIR.HEMDE ÇOOOOK GÜZEL…

12 09 2008
Forum-AdmiNi

KaaN SeN YakıştıRaMadıN Die AdaM SineMa Mı ÇekmiCeK ?

17 09 2008
mustafa

cokk super bır fılmınız var receb abı

18 09 2008
buse

recep sana hayranız herkez durmadan taklidini yapıyor
mesela ben
nasılsın bebişim bir çok komik taklidlerini yapıyor

18 09 2008
erdem

film güzel de kota patlıyor haaa:D

20 09 2008
drejbi

bir çok köşe yazarı kötü yazı yazdı filim için fkat senaryo onların her gün yazdıklarından da ha eğlencelive helal olsun tosuna süper filim yapmış!taklide gelince bende çok küllanıyorum sözlerini………………….

20 09 2008
ramazan

recep ivedik çok komik biri hayranıyım

25 09 2008
ali and kaan

manyak film abi
ekranı büyük yapın …
HELAL OLSUN!!!!!!!
pazarda ananasaldırdım ….
bohn böhhhnn

25 09 2008
bKTERİ

CEPCİLİK YAPACAN DİMİ CAKALLLLLL :):):):)

25 09 2008
rabia

yha bu süper bişiy gülmekten karnıma ağrılar girdi teşekkürler özge seni çogg seviyorum

26 09 2008
kübra

ayy spr bii fillmm varyaa izlemeyenler kesinn izlesiinn bayıldımmXD

27 09 2008
deniz

ben bu filmi izlerkennn okadar gülme tutuyoki bravoo diyorum yannii recep ivedik çok komiksin yani dediğiniz gibi bu film yılın filmi vallaaaaaaaaaaaaaaa

28 09 2008
gülsüm

ya bn böle gülmedimm yaaa:D

30 09 2008
A.Q

ACAYiP BiSEY YAAAAH :D

1 10 2008
rukiye

ya ne komik bu adam ya vakllla bu na bakdikca hep altima isiyorum lan bu nre hahah

1 10 2008
niyazi

ya bukadar da olmaz dediren bir fılım ama ben o oteldeki adama çok gulcem geliyo ya mesale abi suda top gibi sektin yeri varya tam orası var ya :d yha manyak ya

1 10 2008
niyazi

yha bide şey var dıskoda danst edişi varya
manyak
buadam
yha

2 10 2008
gizem

yha çok manyak bişey bu yha süper yapmışlar.gülmeketen yerlere yatıorum : )

2 10 2008
waterflawer

yha draci komik resmen .. recep ivedik yha :D xD

6 10 2008
Recep ivedik

gerçekte güzel film yapmış ikincisinide çekecekmiş merakla bekliyoruzz. tebrikler kendisini

7 10 2008
büşra

cecep ççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ama çççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk komik

10 10 2008
?????????

coooooooooooooookkkkkkkkkkkk güzel ya insan baka baka doymiyor cok da komik ya hele bir oynasin sis ozaman bir görün von ????……..

10 10 2008
!!!!!!!???????

ya recep ivedik cok güzeldi ya hayranin oldum insan baka baka doymiyo wallaha bak bence daha daha güzel filim yapa bilirdin ama bu filmi super yapmisin bravo wallaha billaha

10 10 2008
b.......

recep filmin super von alisya

12 10 2008
gökhan

gonuşma lan dio recep adama bişi söylerken yanlışlıkla gaza basıo hayvan bişi

12 10 2008
menal

harikaaaa

16 10 2008
aslı

çok manyak bi film ya

16 10 2008
mahmut

harika birşeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

16 10 2008
Kaliteli İddaacilik

Kompleksliyim,agrefisiiiim ben adamı kötü yaparım :D
Sen benim kim olduğumu biliyormusun :D Ben kamyoncular grubu üyesiyim …

20 10 2008
aksaraylı ,smail

konu olmayan bir film ama güzel diyelim

23 10 2008
hayati

hepinizin amınızı sikimlannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

23 10 2008
REİS

ÇOOOOOOOOOOOK KÜÇÜK AMA GÜZEL

24 10 2008
burcu

recep kendine gel yoksa gidiririz

29 10 2008
nefize

çok komik izlemeye doyamıyorum

31 10 2008
mert

muhteşem bir film herkes izlesin derim

1 11 2008
duru

ya abi manyak bişi ya tam bi kop bunu en az yüz kere seyretmişimdir ama bıkmak bilmedim 2. cdyi sabırsızlıkla bekliyorum seni çokkk seviyorum şahan gökbakar

2 11 2008
reyhan

aayyyy çok güzel yaaa ben şahanı çok seviyorum recep ivediğide çok güzel oynamış güzel bişi gülmekten yerlere yattım gerçekten yaaa….. başarılarının defamını getirirsin inş şahancım kendine iyi bak ALLAHA emanet ol inş bi zaman yüz yüzede görüşürüz
by by by byyyyyyyyyy…………..

7 11 2008
MIST

17 kez izledim bıkmadım 18, yi de izleyecem:D

8 11 2008
nisoş

bende izledim bunu büyük ekranda yane sinemada hehehe nese süper bişi ya arada küçüklere uygun olmayan sahneler var ama :D

9 11 2008
ilker

mütiş bişi olmuş hele kamyoncu ile geçen sahneler mütişti
bazı yerleri beğenmedim ama genelde güzeldi

9 11 2008
ece dogan

SLM NBR BEN SENİN ŞEYINI ÇOK BEGENDIM

21 11 2008
husamettin kaya

ben sizin nananızın avradınızın götdalağınını sikimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oyesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss kamı beybiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sokim hepinize

25 11 2008
enes baba

ben de beğendim lan ikiz dingiller 2

12 12 2008
FİKRET !!

İĞRENÇÇÇ Bİ FİLM ! KOMEDİ DÜKKANINDA DURCAN VE ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR DA ;)

16 12 2008
mehmet

çok güzel bir film hergün izliorum 2.sinede
gideceğim

16 12 2008
mehmet

çok güzel Bİ FİLM

16 12 2008
mehmet

2.SİNİ sabırsızlıkla bekliorum

16 12 2008
mehmet

sanane lan sen ne anlarsın fikret misin nesin iğrençse böle bir siteye girme o zaman

16 12 2008
mehmet

hüsamettin misin nesin dikkat ette birileri sana sokmasın piç

16 12 2008
mehmet

SÜÜÜÜPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR:)

17 12 2008
mehmet

eee noldu bişey söleyemiyorunuz dimmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

17 12 2008
mehmet

:)

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: